اولین پست جوک سایت😂🤞

کاربر بلاگیکس · 10:34 1400/07/25

#جوک

تیپیکال زندگی من طوری شده که 

.

.

.

باید چند سالی تلاش کنم‌ که تازه بتونم از صفر شروع کنم😑🤣

••••

بپر ادامه و بی زحمت انگشت اشاره را به سمت قلب برانید و کیلیک لایک کنید😂👈🏻❤️

بچه های الان تنبیه و کتک

چه میدونن چیه من بچه که بودم

یه مگس‌کش سفید داشتیم

وقتی مامانم ورش میداشت

.

.

.

اول من در میرفتم بعد مگسا😐

~~~~~~
‏من یبار از مدرسه فرار کردم از هیجان دسشوییم  گرفت دوباره برگشتم مدرسه رفتم دستشویي عملیات شکست خورد تازه مدیرم فهمید ١هفته جلو دفتر موندم 😂😐

~~~~~~
‏الانُ نبینین بچه ها رو درحد مدلا خوشگل و خوشتیپ میکنن ،

 زمان ما همه بچه ها رو کچل میکردن مدرسه ها شبیه معبد شائولین میشد .

~~~~~~

ﻣﻦ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﮔﻢ ﺷﺪﻥ ﺑﺘﺮﺳﻢ ﺍﺯﭘﯿﺪﺍﺷﺪﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﯿﺪم 😐

ﭼﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﯿﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ' ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﺩﻧﻢ ﮐﻪ صدا...

ﺁﻗﺎ ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﻐﺾ ﺭﺍﻩ ﮔﻠﻮﻣﻮ ﺑﺴﺖ...!!! 😭😂🤪

~~~~~~

دو نفرو سخت میشه پیدا کرد...

☝️ کسی که درکت کنه 

✌ کسی که بدونه کجای کمرت میخاره!👌😁

~~~~~~

یه بار تا ۳ظهر خوابیده بودم بابام اومد گفت بلندشو دیگه خرس گنده عصر شد، از جام پاشدم بش گفتم؛ 
اگر بی هدف از خواب بیدار شدید بهتر است بخوابید... استیو جابز. 😎

با دستاش یقمو گرفت از پنجره اتاقم منو انداخت پایین گفت؛ 

آدم های بی ارزش را نابود کنید.... هیتلر. :)

~~~~~~
سر کلاس با بچه ها شلوغ می کردیم
استاد یهویی اومد گفت
اینجا طویللللللسسسس؟
.

.

.

.
از ته کلاس داد زدم نه استاد اشتباه اومدی
هیچی دیگه الان پارک لاله دارم بادکنک میفروشم😕
بادکنک
بادکننننننننکیه
😂😂😂😂