P1 | عجیب 🕳️🫀

خب درخواست پست های ترسناک و عجیب توی گفتمانم اونقدر زیاد شده که با خودم گفتم: هوممم چرا یه پست میکس عجیب و ترسناک نزارم؟😈😅

این پست پارت اول ایده منه و خواستم با چیزی شروع کنم که ذهنم رو بیش از حد شلوغ کرده💔😶

توی عنوان هم ذکر شده!

<چرا نباید به شماره خودمون زنگ بزنیم؟>

من اصلا نمی‌دونستم که همچین سوالی وجود داره تا اینکه تقریبا دو هفته پیش کلیپ بالا رو دیدم💔👆

و اینترنت گردیم رو راجبش شروع کردم راستیتش اکثر نظرات سایت ها (چه واسه خارج چه واسه ایران) میگفتن دروغه و امتحانش کردن و هیچ صدایی از پشت خط نشنیدن! 

ولی بعد کلی تحقیق 🤏😂 باید بگم...

که داستان از اینجا ترسناک میشه...

همون طور که تو ویدیو گفت میتونن با همون تماس کوچیک ردیابیتون کنن اما چرا؟ واسه ی چی؟ 

خوندم توی جاهای تاریک اینترنت فکر کنم همه بدونید که شماره های جعلی میفروشن! ولی به نام هیچکس...

خب این شماره های به نام هیچکس رو اکثرا واسه کار خلاف میخرن💔

تعداد محدوی از شماره های به نام هیچکس کپیه و باید بگم که از راهی کاری میکنن که تنها شماره هایی که اجازه دارن به این خط جعلی وصل بشن اما تو بین شماره هایی که اجازه دارن به  خط جعلی وصل بشن شماره اصلی هم وجود داره و...

و همین باعث میشه که ردیابی کنن و دنبالت کنن تا بفهمن ببینن آیا این فرد واسه چی به شماره خودش زنگ زده؟ 

اینم قضیه چرا نباید به شماره خودمون زنگ بزنیم؟ 

همونجور که گفتم تعداد محدودی (کمی) از شماره ها جعلیه ولی توصیه میکنم که اصلا زنگ نزنیم شاید شانسمون بد بود و...

••••

ممنون که تا اینجا همراهی کردید🙃😬

اگه از این نوع پست ها خوشتون میاد لایک کنید یا به قلب کامنت کنید و هر ایده ای دارید بگید☺️

مرسی🌼🤍✨